Strategi og organisationsudvikling med fokus på sammenhængskraft og bæredygtig ledelse

Hvad hjælper vi dig med?

Kernen i de opgaver vi løser med vores kunder er at:

  • Definere og udnytte virksomhedens brand, marketing og kundeorientering til ansvarlig vækst

  • Udvikle sammenhængskraft, effektivt samarbejde og en stærk fælles kultur på tværs af virksomheden

  • Opnå et bæredygtigt lederskab.

I den enkelte løsning tilstræber vi, udover projektets helt konkrete målsætning, en effektiv kobling til virksomhedens brand, forretningsstrategi, organisation og praksis - for kunder såvel som for medarbejdere.

Det bidrager til virksomhedens styrke og robusthed, målt på det vi kalder Sammenhængskraft.

Audo - MENU har de seneste år gennemgået en stor forandring og transformation. Fra familieejet til kapitalfondsejet virksomhed til i dag at være en del af Design Holding.
Se hvordan Audo - MENU er lykkedes med at optimere og professionalisere sit samarbejde på tværs af værdikæden med afsæt i et stærkt kundefokus og fokus på kundeorientering i sine processer og en opdatering af virksomhedens kerne med fokus på værdigrundlag, brand og value-proposition.

MENU 2.jpg

Audo - MENU case.

3+cirkler+m+bl%C3%A5+baggrund.jpg

Kundeorientering og sammenhængskraft.

Målsætningen er at skabe relevans og hjælpe vores kunder med at opnå sammenhæng i relationen brand, value proposition, kunder, kundestrategier og organisationens arbejde. Det er afsættet for kundesucces, vækst og loyalitet - og det vi hjælper med i vores rådgivning.

“Uden kunder, ingen omsætning.
Uden kundeorientering, ingen kunder”

Nikolaj og Jes.jpg

MOMENTO forløb™


Action learning og optimeringsforløb med fokus på strategi og ledelse

MOMENTO forløb™ er et action learning baseret forløb med fokus på strategisk baseret ledelse og optimering af det markedsrettede arbejde. Du styrker med forløbet dit og virksomhedens resultater med optimering og samspil mellem brand, forretningsmål, kundeorientering, organisation og kompetenceudvikling.

Forløbet er designet til den ambitiøse leder, som vil have strategisk gennemslagskraft, skabe resultater med sin organisation og opnå en proaktiv ledelse af marketing-, kommunikation-, salg- og kundeservice.

Kundereferencer.

  • Abacus Medicine

  • Alm. Brand

  • Arbejdernes Landsbank

  • ADP

  • AP Pension​

  • Agilia

  • Agillic

  • BILKA​

  • Bang & Olufsen​

  • by Lassen

  • Carlsberg​

  • Copenhagen Optimization

  • Designa

  • Djøf

  • Ørsted / DONG Energy​

  • DSB​

  • DSV​

  • Grundfos

  • ISS World Services

  • JYSK

  • KappAhl ​​

  • Karnov Group

  • KiMs

  • Klasselotteriet

  • LEGO System

  • LEO Pharma

  • Medtronic

  • MENU

  • Momondo

  • Nets

  • Nilfisk

  • Det Nordjyske Mediehus

  • Novozymes

  • Politiken

  • PFA

  • Sampension

  • SEGES

  • SELECT

  • SF Management

  • Sparekassen Kronjylland

  • Synoptik

  • Tabellae

  • TDC

  • Topdanmark

  • VELUX

  • Visma

  • Vølund

  • Demant, Oticon og Oticon Medical

  • YouSee

CEO og topledelsens agenda:

Tre udfordringer skiller sig afgørende ud og har høj prioritet hos den enkelte virksomhed og ledelse i jagten på (ansvarlig) vækst.
Læs hvilke udfordringer og anbefalinger, som er i fokus baseret på interview-samtaler med 16 absolut topledere.

Workshop - seminar:

Kunderne kræver fuld integration. Skal Marketing og Salg smelte helt sammen i jagten på den optimale kundeoplevelse?
Hvordan opnås det optimale samarbejde?

Udvalgte artikler.

MOMENTO nyhedsbrev.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få invitationer til workshops og arrangementer, og indsigter om bl.a. ledelse og kundeorientering.

 

Betingelser: Når du udfylder formularen, tillader du behandling af dine persondata i henhold til MOMENTO persondatapolitik. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke.