Få Brændpunktsanalysen med de største udfordringer

Med CMO Survey: Brændpunktsanalysen får du overblik over de største udfordringer for danske marketingledere pt.

 

Udfordringerne fordeler sig på 5 temaer:

  • Ledelse, udvikling og optimering af marketingorganisationen og kompetencer
  • Strategi og branding
  • Kunderejse og marketingplanlægning
  • Content og kommunikation
  • Digital marketingoptimering

 

Udfyld formularen nedenfor og få adgang til rapporten – og hent inspiration til prioritering og løsning af de mest presserende udfordringer.

Kunderejse: Succes i kontaktpunkter - touch points - vi skal vinde. Hvordan måler vi og hvordan retter vi til?
Angiv din emailadresse og få adgang til rapporten:

OM RAPPORTEN

CMO Survey 2018 – Brændpunktsanalyse er udført af MOMENTO med det formål at afdække de vigtigste udfordringer for marketing og marketingledelsen netop nu.

 

Vi har indsamlet 213 svaremner fra 75 marketingledere i Danmark. De udfordringer, som respondenterne ser, har vi efterfølgende analyseret og grupperet i 5 temaer, som brænder igennem marketingledelsesagendaen.