21 vigtige emner til marketinglederen i 2020 - deltag i CMO Survey her

CMO SURVEY 2019

Få Brændpunktsanalysen med de største udfordringer

Med CMO Survey 2018: Brændpunktsanalyse får du overblik over de største udfordringer for danske marketingledere pt.

 

Udfordringerne fordeler sig på 5 temaer:

  • Ledelse, udvikling og optimering af marketingorganisationen og kompetencer
  • Strategi og branding
  • Kunderejse og marketingplanlægning
  • Content og kommunikation
  • Digital marketingoptimering

 

Hent rapporten her og få inspiration til prioritering og løsning af de mest presserende udfordringer.

OM CMO SURVEY 2019

CMO Survey 2019 – Brændpunktsanalyse er udført af MOMENTO med det formål at afdække de vigtigste udfordringer for marketing og marketingledelsen netop nu.

 

Vi har indsamlet 213 svaremner fra 75 marketingledere i Danmark. De udfordringer, som respondenterne ser, har vi efterfølgende analyseret og grupperet i 5 temaer, som brænder igennem marketingledelsesagendaen.