Download CMO Survey 2020

Få adgang til rapporten med alle konklusioner og hent inspiration til din prioritering for marketing i 2020.

Angiv din emailadresse og få adgang til rapporten:

21 emner kæmper om marketingledelsens fokus.

 

Læs rapporten og se hvad der kom stærkest ud!

OM RAPPORTEN

CMO Survey 2020 er udført af MOMENTO med det formål at afdække de vigtigste fokusområder for marketing i 2020.

 

Vi har indhentet svar fra mere end 100 danske marketers og bedt dem afkrydse deres vigtigste fokus for 2020 ud fra en liste på 21 emner, fordelt på 3 områder; ‘Strategi & Innovation’ , ‘Marketing og markedseffektivitet’ og ‘Organisation og organisatorisk effektivitet’. Analysen afdækker de vigtigste prioriteter for 2020 i følge marketingledelsen selv.

WORKSHOP FOR MARKETINGLEDERE MED FOKUS PÅ DE STØRSTE UDFORDRINGER FRA CMO SURVEY

Genkender du udfordringerne i din egen marketingfunktion? Så tag med på Ledelsesworkshop for marketingledere.

Torben Rasmussen på Ledelsesworkshop for marketingledere - gruppediskussion og arbejde
Fra vores Ledelsesworkshop i januar 2019.