Branding og aktivering af brandet i en forandret virkelighed

Den store udfordring for virksomhederne lige nu og temaet for vores branding workshop:

Hvordan sætter du brandet i spil på taktisk niveau og ud i de enkelte marketingaktiviteter?

Hvordan opnår du, at brandet igen bliver en naturlig og integreret del af marketingaktiviteterne på tværs af de mange nye kanaler og medieplatforme, som er i spil i dag?

Læs nøglekonklusioner fra workshoppen her »

15 virksomheder på jagt efter deres svar på new normal 

Sammen med marketinglederne fra 15 store danske virksomheder gik vi 29. juni på jagt efter deres svar på New Normal efter Coronaen.

Krisens indflydelse spontant og på længere sigt blev drøftet sammen med strategi og handling for at komme styrket videre. Se hvilke tre drivkræfter, lederne finder, er vigtigst at handle på nu.

Læs nøglekonklusioner fra workshoppen her »

Ledelsesworkshop 2019 med Torben Rasmussen, Kasper Klarholt, Jacob Fibiger, Danny Feltmann, Anders Søgaard & Niels Kirkebye. Ledelsesworkshop om den stærke marketingleder og organisation

LEDELSESWORKSHOP

Læs konklusioner fra vores seneste workshops

Synes du det lyder spændende, og kunne du tænke dig at høre nyt fra MOMENTO og blive holdt opdateret på kravene til stærk marketingledelse? Skriv dig op til nyhedsmailing her »

ARTIKLER & MATERIALER

Vil du med på vores næste Ledelsesworkshop?

Vi afholder løbende Ledelsesworkshops, som den vi har fortalt om her. Med vores workshop format sætter vi fokus på de ledelsesudfordringer for marketing, som er størst og brænder mest på.

Den næste workshop afholdes januar 2021, hvor vi sætter fokus på de tre største marketingledelsesudfordringer, som vores kommende CMO survey 2021 afdækker.

Skriv dig op til at modtage nyhedsmail fra MOMENTO og få besked direkte i din indbakke, når vi åbner for tilmelding til workshoppen.

Få besked, når vi åbner op for tilmelding

"Hvis man som CMO også i fremtiden ønsker at have en central placering i virksomheden, skal man evne at opbygge en ny organisationskultur, hvor åbne strukturer og eksterne partnere er kodeordene.”

Artikel i Markedsføring fra vores workshop:
Effektiv marketingledelse under forandring

Læs hele artiklen fra Markedsføring her:

Organisationer under forandring:
Eksterne får egne pladser »

CMO Forum Danmark
Med CMO Forum Danmark har vi skabt en LinkedIn-gruppe for den ambitiøse marketingleder, hvis marketingansvar udgår fra Danmark.

CMO Forum Danmark giver dig adgang til et stærkt netværk af marketingledere.

Mere end 550 marketingledere er med i gruppen i dag.

Bliv medlem af CMO Forum Danmark »