Birgitte og Mia på poster

MOMENTO forløb

MOMENTO forløb og effektive ledelsesværktøjer

MOMENTO forløb er et praksisorienteret optimeringsforløb designet til den ambitiøse marketingleder, som vil skabe resultater med sin organisation og styrke sin ledelse.

Forløbet har fokus på at løfte og optimere den værdi, som du og marketing skaber for din virksomhed og jeres kunder. Det gør vi med en række værktøjer, der hjælper dig til at sætte retning, løse strategiske og taktiske udfordringer proaktivt og skabe overblik.

Du gennemfører forløbet sammen med marketingledere fra andre virksomheder, og du arbejder gennem hele forløbet med din egen case og implementerer dine løsninger direkte mens du er på forløbet.

”MOMENTO forløbet har hjulpet mig med at opnå et proaktivt lederskab,
hvor jeg prioriterer og arbejder med både det lange og korte sigt”

Kent Lodberg, Sales & Marketing Manager

Landal GreenParks

Holdstart:

31. oktober 2019 og 26. marts 2020. Reserver din plads her »

Koncept og moduler

MOMENTO forløb tager afsæt i MOMENTO ledelseskoncept og er bygget op omkring 3 ledelsestemaer, fordelt over 3 moduler:

  • Modul I: Organisatorisk effektivitet, processer, roller og agilitet
    Du arbejder med optimering af din egen marketingorganisation og jeres processer internt og på tværs.

 

  • Modul II: Marketingstrategi, kundeorientering og markedseffektivitet
    Du arbejder med marketingstrategi, kunderejse og kundeorientering.

 

  • Modul III: Målbillede og strategi for innovation og marketingoptimering
    Du arbejder med at definere og prioritere mål og initiativer for optimering af marketing og marketingorganisationen.

 

  • 4 konsultationer med MOMENTO undervejs
    Mellem hvert modul har du adgang til 2 konsultationer med MOMENTO, der hjælper dig med at omsætte og implementere værktøjer og processer direkte til effektiv praksis på virksomheden.

 

I alt 4 faciliterede workshopdage og 4 individuelle konsultationer.

Modul I: 

Organisatorisk effektivitet, processer, roller og agilitet

Modul II:

Marketingstrategi, kundeorientering og markedseffektivitet

Modul III:

Målbillede og strategi for innovation og marketingoptimering

4 konsultationer med MOMENTO undervejs

Dit og virksomhedens udbytte

  • Du får gennemprøvede og praksisorienterede værktøjer til brug for dig og dit team
  • Du styrker dit fokus på proaktiv og strategisk ledelse, så du har overskud og overblik året rundt
  • Du definerer, påvirker og omsætter strategi til effektiv praksis på salg- og marketingniveau med afsæt i kunderejseforståelse
  • Du udvikler effektive processer og samarbejde – i teamet, på tværs af virksomheden og med eksterne samarbejdspartnere og optimerer struktur og samarbejde
  • Du udvikler proaktiv ledelse med forretningsfokus og marketingfaglig sparring på højt niveau
  • Du får et fagligt netværk af marketingledere, som du arbejder sammen med under hele forløbet

Dit og virksomhedens udbytte

  • Praksisorienterede værktøjer
  • Proaktiv og strategisk ledelse, der giver overskud og overblik
  • Effektive processer og samarbejde – i teamet og på tværs
  • En effektiv ledelsesproces og værktøjer, der virker
  • En Marketingstrategi, der udnytter digitale muligheder effektivt og hænger sammen med virksomhedens forretningsmål
  • Stærkt og tydeligt lederskab
  • Fagligt netværk af marketingledere

Fakta og pris

  • Marketing- og ledelsesoptimeringsprogram med 3 moduler over 6 måneder
  • 4 dages fuldt faciliterede samlinger med træning og aktivering af MOMENTO-værktøjerne
  • 4 individuelle konsultationer med MOMENTO undervejs
  • Værktøjer og de 6 posters, du anvender på modulerne
  • Pris: 32.500 ,- ex. moms. Betalingen kan splittes i to rater.

”På MOMENTO forløbet arbejder vi med effektive ledelsesværktøjer, som alle marketingledere kan anvende - uanset om du sidder i en stor, lille, ung eller gammel virksomhed”

Jan Gubi Wichmann, Head of Marketing

SELECT sport