Kundeorientering og sammenhængskraft.

Det kunderne oplever i kontakt og dialog med virksomheden på tværs af alle kanaler, kontakter og berøringer skal hænge sammen og være tro mod virksomheden og dens brand, såvel som møde kundens behov og adfærd.

MOMENTO’s ledelseskoncept

MOMENTO’s ledelseskoncept

Målsætningen er at hjælpe virksomheden med at skabe relevans og sammenhæng i relationen mellem kunden og virksomhedens brand, value proposition og organisationens arbejde. Det er afsættet for kundesucces, ansvarlig vækst og loyalitet - og derfor afsættet for vores rådgivning.

I praksis handler kundeorientering om kundeoplevelsen.

At forstå kundens behov og adfærd på sin rejse før, under og efter køb.

At møde kunden så godt, at en potentiel kunde eller kunde aldrig får grund til at afbryde sin kunderejse med os og fortsætte sin rejse med andre end os.

At samarbejdet i virksomheden hænger sammen på tværs af marketing, salg, service og alle øvrige processer, som involverer potentielle kunder og kunder.

MOMENTO’s ledelseskoncept hjælper dig som virksomhed og leder med at inddrage alle aspekter, som påvirker kundeorientering og kundens oplevelse af virksomhed og brand:

  • Strategi & Innovation: den grundlæggende strategi for vækst - og blik for innovation og optimering af brand og value proposition

  • Markedseffektivitet: sammenhæng på tværs af kontaktpunkter og kanaler når vi adresserer kundens rejse

  • Organisatorisk effektivitet: sammenhængskraft, når hele organisationen arbejder effektivt sammen på tværs af virksomheden med en fælles forståelse af kundens behov og ønsker for en optimal kundeoplevelse

Ledelseskoncept og værktøjer, som understøtter vores rådgivning, er udviklet i samarbejde med vores kunder og baseret på erfaring fra arbejdet med mere end 100 danske og internationale virksomheder og ledere.